ChipZ Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Vad har ni för någon mp3?Hur mycket minne? Jag har Ipod Mini med 4GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 En svart iPod Nano med 4GB med en massa glitternagellack på baksidan (brutal misshandel) samt en iPod G1 med 10GB som är fyra år gammal, den också brutalt misshandlad av varierande glitterprodukter. /GamerGirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Har en 256 MB med okänt märke som jag fick av jultidningarna. Räcker än så läne, men vill ha Ipod Nano med minst 1 GB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Har en 256 MB med okänt märke som jag fick av jultidningarna. Räcker än så läne, men vill ha Ipod Nano med minst 1 GB... Ipod nano finns bara med 2 och 4 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 en kendo med 512mb minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Har ingen mp 3 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Har en 256 MB med okänt märke som jag fick av jultidningarna. Räcker än så läne, men vill ha Ipod Nano med minst 1 GB... Neeeeeej!!! Vilken plåg! Men det kanske kommer nya nästa år när jag köper en... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Creative Zen Sleek 20Gb :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Creative Muvo V200 256 MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 en Ipod så klart , mini med 4 G...ö känner en som har den nya ipoden med video o allt, han köpte den i singapore :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 hej ja har den nya ipoden med 60 g :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 60 GB? Är inte det lite väl mycket? Det får ju plats väldigt många låtar på 1 GB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.