SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja, om du tävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 11 mon 2 natza kickboxing är bara brutalt i karate(kyokushin) lär man sig självförsvar på ett sostifikerat sätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Min lillasyster har grönt bälte och ska gradera till blått i påsk. Själv har jag prövat på sporten men det var inget för mig. Jag håller mig till musiken istället. Redigerat 30 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Idag hade jag bältesprov... JAG FICK GRÖNT BÄLTE!! Nu hör jag till de högre bältena... Men min pappa har blått >_> fortfarande före mig... Jag går i Shoko-ryu, saradomwarlor, har hört att kyokushin har mer försvar... I shoko-ryu e det anfall-försvar 50-50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 karate suger Why So? Själv har jag gått i karate. Jag fick BlåttVitt bälte.(IFK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.