Overraild Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 I Rustboro City finns det ett hus med en övervåning. Uppe finns det en flicka som ligger i sängen. Man ska säga något till hennes pappa som gör flickan glad. Problemet är att jag inte vet vad man ska säga till hennes pappa. Är det någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Det var någonstans på serebii.net som man kunde se det klicka bara HÄR så kommer du dit! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jag var där inne men jag hittade inte vad man skulle säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) jag också men allt är på engelska jag tyckte det var jobbigtt :zzz: :zzz: :zzz: Redigerat 3 Januari 2006 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Tänk på att ditt Pokémon-Spel också är på engelska. Men åter till ämnet. Är det någon som kan hjälpa mig? Redigerat 4 Januari 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vilket hur är det du menar ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 fråga my lol! eler vad han heter han kan säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Här står det hur man gör,klicka bara på länken. http://www.serebii.net/emerald/box.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Det står att man ska besöka Pokémon f*n Clubs hemsida, skriva in sitt ID number, och sen få ett ord som man ska säga till pappan. Men hemsidan var på japanska, så jag fattade inte ett endste ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Japp synd va? :( Ska försöka träna lite danska och japanska i högstadiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg