Link_Cable Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag spelar Orc Shaman på Twilight's Hammer. Jag har det ganska tråkigt och skulle glädjas av någon att spela med! Jag tänkte starta en ny karaktär och sökernågon att spela med. Gå in på Twilight's Hammer och "Create New Character". /w Lorad att du vill spela med mig... Jag har tjuvstartat lite men det är inte många lvls att komma ikapp. :P Välj vilken race/class du vill. Syns där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vilken ras som helst? då ska jag göra Human och döda dig :evil: om det är PVP :) Ses där :P (Skämt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 okey men om de e en orc shaman lvl 54? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg