Kraver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 jag har gjort en snygg hemside layout i photoshop. Men hår gör man för att använda dem i html, om jag sätter in den som en bild så kan jag inte skriva på den osv. Vad ska jag göra... Jag är ny å sånt hära. Citera
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Skrivet 2 Januari 2006 Själv brukar jag köra med Slice tool och dela upp layouten så att allt blir i lämplig storlek och att de områden som skall skrivas i blir rätt. Sedan sparar du som vanligt, men att du väljer att spara med html och bilder. Alla slices delas upp i ett table och när du skall skriva i en cell sätter du bara slicen som bakgrundsbild i cellen, istället för bild. Finns säkert något lättare sätt, men det fungerar för mig iaf. Citera
Kraver Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 men om jag lägger den som en bakrundsbild och den inte är har rätt bredd så blir det flera på rad ju. Vad använder du för program ??? Citera
r5ewgythijasr Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Skrivet 3 Januari 2006 Adobe ImageReady tror jag han menar. Tror. Citera
Kraver Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2006 jokinen kan du göra en guide om hur man gör. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.