Kevve Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 nån som vill va med och göra en cs-source server till fuska.se det finns bara en till 1.6 vad jag vet och admin skulle du kunna fixa nåt namn som css.server.fuska.se eller nåt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nej. En 1,6 server räcker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 men vad är ipn till den jag ko0mmer aldrig in ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 men vad är ipn till den jag ko0mmer aldrig in ... Till vilken server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 den till fuska.se jag har med 1.6... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg