annelee_a Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Jaghar hämtat hem lite nya prylar till mina simmar, men hur gör man för att använda dom. Just nu ligger dom packade på skrivbordet. Ska jag läaa in dom i ngn mapp eller..?? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Är det från ex The Sims hemsida, så är det bara att dubbelklicka på filen så installerar den sig själv. Gör den inte det, så får du gå in i Mina Dokument och leta upp Sims 2 och lägga filerna i Downloadsmappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
annelee_a Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Men jag öppnar Sims mappen och det finns ingen download mapp.. Men ska jag packa upp dom innan eller..? Tack för svaret! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamergirl Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Om filerna ligger i en winzip eller winrar-fil så öppnar du filerna, klickar på 'extrakt', letar upp downloadsmappen (C:\Documents and Settings\-datornamn-\Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads, borde den ligga). Sen klickar du på 'extrakt' igen. /GamerGirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
annelee_a Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Aha.. så man ska alltså klicka på extract två gånger? Jag har bara klickat en gång tror jag.. måste försöka igen.. vad spännande.. finns ju mycket fint att hitta.. :o) Tack för ditt svar! Funkar det blir jag superglad!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
annelee_a Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Om filerna ligger i en winzip eller winrar-fil så öppnar du filerna, klickar på 'extrakt', letar upp downloadsmappen (C:\Documents and Settings\-datornamn-\Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads, borde den ligga). Sen klickar du på 'extrakt' igen. /GamerGirl Alltså.. jag klickar på zip filen, markerar innehåller, klickar på extract och då kommer det upp ett nytt fönster och då klickar jag på extract igen, men det funkar ändå inte. När jag går in i spelet så finns inte sakerna där.. va f*n..??!! *kliar mig i skallen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg