1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag kan inte logga in! när jag inte kan logga in så trycker jag på felsök, sen så står det att huvudingångar har nått problem! sen så trycker jag på reparera o de funkar inte! jag har gått in i brandväggen och tillåtit msn men det funkar inte heller! snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 hmmm... funkar internet ordentligt i vanliga fall? testa o stäng av brandväggen helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) internet funkar helt aa! att stänga av brandväggen funkar inte heller! :( Redigerat 3 Januari 2006 av 1nf3ct3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Samma sak för mig! ja har prova slå av branväggen å allt.. :( så ja sitter på nån gammal version av msn.. :S kan inte äns ha visnings bild.. -.- de slutade funka 2 dar innan jul de e också för mig om huvudingångar.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ta då kontakt med MSN.se då. Eller gå in på verktyg då du har MSN igång och titta till anslutningen. Det kan vara något fel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ibland funkar MSN inte. De brukar förbättra eller greja med det. Då måste man vänta tills de e fixat. De evad jag tror, för jag brukar ha det samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 jag kan inte äns logga in på gammla msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Vad menar du med "gammla"? Vilken version har du? Förresten använder jag MSN just nu.. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 han menar nog windows messenger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 aaa... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 han menar nog windows messenger.. Det är väl det samma? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 han menar nog windows messenger.. Nej windows messenger följer med windows och är ingen utgåva av msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.