Indy Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jo det var så att jag ville spela ninja gaiden på xbox 360 så jag gick och köpte den. Jag kom hem satte i skivan så kom det upp ett medelande där det stod att jag var tvungen att ladda ner en sak från xbox live så jag gjorde det men sen hängde sig skiten på den där rutan i början till alla xbox spel (bilden på xbox krysset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Prova gå till affären å fråga om du får byta? annars vet ja inte.. fråga xbox 360 support ir nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 testa att gå in på XBOX.COM och leta efter den modulen, jag gjorde det och då funka det att spela halo(har du kollat om det värkligen går att spela ninja gaiden black på 360 då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag har kollat och jag har bytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.