SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Bra jobbat du hade 90 % rätt http://www.vetgirig.nu/gfx/score1.gif Det är vad jag fick. Asså 3 fel. Men jag tyckte att det var lite svårare frågor än på den engelska versionen. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Bra jobbat du hade 77 % rätt Jajajajaj, otur :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 på den svenska fick jag 30 av 31 hade fel på homers mellan namn :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 På den engelska 3/10 och på den svenska 45%... Jag vet, jag suger på simpson... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 94% på svenska :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Också 94% ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 81% på svenska... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 5/10 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 På engelska= 8/10 You scored 8 out of a possible 10 Your encyclopaedic knowledge of The Simpsons makes you the toast of Springfield. You probably dress up as Marge for the annual convention. På svenska=31/31 Har bild på det om ingen tror mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag fick 64 % på det svenska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 You scored 9 out of a possible 10. Your encyclopaedic knowledge of The Simpsons makes you the toast of Springfield. You probably dress up as Marge for the annual convention. Denna gång hjälpte min kompis till. (Han är en riktig Simpson freak faktiskt ^^') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jo det är vi alla men vi vet ändå att family guy grillar simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.