Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 har en liten fråga: jag säger att jag inte har laddat ner någonting olagligt innan jag börjar så tråden inte kan låsas!!! Det är så att en polare till mig har en film på sin dator,men det tråkiga är att filmen är på engelska och att den saknar text. Så därför undrade han om jag kunde hjälpa han med det. Asså jag vet att man ska kunna hämta hem texten från nätet,men kan nån sägga nån sida som har texter till många filmer och sedan hur man ska göra? PS:filmen är inte olagligt nerladdad,han har köpt den utomlands för en billig slant ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 http://www.undertexter.se/ där kan du få film text :P och om han inte har VCL media player så ladda ner det där kan man lägga in texten och filmen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 varför ha text när man kan lära sid engelska! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Eller göra sina egna undertexter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Eller göra sina egna undertexter :P Orka göra sina egna texter när det finns texter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Eller göra sina egna undertexter :P kan man? i vad för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 varfö lära sig ännu mer engelska,man fattar juh redan allt dom säger å vi har redan sett filmen 1 gång. Men det är bekvämare om man ska se den igen om det finns text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 egentilgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 DivXSweden.net finns det ett par subbar på också.. Finns även litte tips o guider till nybörjare som vill kunna rippa/subba egna filmer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) DivXSweden.net finns det ett par subbar på också.. Finns även litte tips o guider till nybörjare som vill kunna rippa/subba egna filmer osv. Måste man inte ha VobSub? Redigerat 4 Januari 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jo, för att kunna titta på subbarna så är vobsub ett alternativ...det finns att hämta i programarkivet på DivXSweden. Men det finns guider om hur man använder Subtitle Workshop och hur man ställer in timing osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.