xylo Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag bara undrar hur man får dom genomskilniga lådorna solida? Som på bob-omb battlefield på den svävande ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirby_ Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag bara undrar hur man får dom genomskilniga lådorna solida? Som på bob-omb battlefield på den svävande ön. Har du fått ett x antal stjärnor så att det är ett ljus mitt i hallen ? I så fall så kollar du bara upp mot ljuset så kommer du ut till ett ställe där det finns en stor knapp hoppa på den så blir alla lådor solida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 du ska ha mött bowser första gången och haft över 12 stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) det funkar inte för mig det står bara :A voice from above is saying, "Hey... Mario...." det är ljus där och allt Redigerat 26 Februari 2006 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 hur många stjärnor har du då...?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ta mario cam och titta rakt upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 ja därifrån ljuset kommer!..... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Lätt som en plätt! Kan inte bli bättre!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg