hitta nemo Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Hej jag skall köpa 50 cent bulletproof är det bra???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xziNde Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Hej jag skall köpa 50 cent bulletproof är det bra???? :huh: jag har det til x-box . jag tkr det är bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Hej jag skall köpa 50 cent bulletproof är det bra???? :huh: Vad ska man egentligen göra i det?! :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) det äger hårt men man trötnar efter nåra dagar (de gjorde ja i alla fall) finns bätrre spel asså Redigerat 4 Januari 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitta nemo Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ok tack.. men hur e grafiken då spelkänslan ljudet.. hur är det. kan man köra bil? vad fins det för vapen vilket är bäst????????????? :cool: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Har inte spelat den men jag skulle iallafall inte köpa den..köp Call of duty 2-Big red One istället,den är säkrt bättre...eller Ghost Recon2. The Kings:Lol du sa ju att den va bra.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ja har tröttnat på det nu man kan inte ha fordom gafiken är 7/10 spelkänsla8/10 ljud6,5/10 det finns alla möjliga vapen man skjuter ass ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 det är väl ungefär som GTA spelen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 inte nära som gta spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitta nemo Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jo 50 cent är skit bra gå in här www.gamespot.com sök vidare har fått 8.5 god... :cool: :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Men vad ska man göra med 50 Cent i spelet? Kan nån förklara?! O förresten har spelet fått 4,5 o inte 8,5 som du sa på gamespot.. <_< Redigerat 8 Januari 2006 av Viper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
---firebird--- Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 e det spelet bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg