SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja, som frågan lyder; är den värt att köpa? Vad är det som är bra/dåligt med det? Grafiken osv.? Svara gärna snabbt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Capo Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja, som frågan lyder; är den värt att köpa? Vad är det som är bra/dåligt med det? Grafiken osv.? Svara gärna snabbt!! True crime New York City är ganska så likt GTA San Andreas,grafiken är väl sådär [bättre än San Andreas] där är inte lika mycket att göra som i S-A men ändå hyfsat mycket.En sak som är coolt är staden New York den är riktigt bra gjord.Spelet är absolut köpvärt om man gillar GTA-Stilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Ja, som frågan lyder; är den värt att köpa? Vad är det som är bra/dåligt med det? Grafiken osv.? Svara gärna snabbt!! Tycker du?O förresten är den här som den första TC eller? Att uppdragen o att man kan bekämpa brott? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) Tycker du? O förresten är den här som den första TC eller? Att uppdragen o att man kan bekämpa brott? <{POST_SNAPBACK}> Läs min recension på spelet. Man kan köra uppdrag som I det föra ja. Klicka här för att läsa Recension av TC: N.Y City! Redigerat 4 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Tycker du?O förresten är den här som den första TC eller? Att uppdragen o att man kan bekämpa brott? <{POST_SNAPBACK}> Läs min recension på spelet. Man kan köra uppdrag som I det föra ja. Klicka här för att läsa Recension av TC: N.Y City! <{POST_SNAPBACK}> Tack för det Cyper! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Spelet är inte värt pengarna...... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Nu har jag skaffat det! :D :lol: Jag tycker det är värt pengarna!! Men har en fråga; Hur är det med det där ranker? Hur får man dem? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg