berra_66 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 var fångar man snorut??den där is-pokemonen...i shoal cave har ja hört,,,men var där inne+? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tut Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 var fångar man snorut??den där is-pokemonen...i shoal cave har ja hört,,,men var där inne+? när det är fullt med vatten där inne så ska du simma där inne til slut kommer du till en is sal kan man säga där kan du hitta snorunt :medieval: :gitarr: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vem e snurut ge mig en bild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det här är Snorunt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berra_66 Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vadå issal??den kommer ju aldrig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vadå issal??den kommer ju aldrig... OVAN FÖR MOSSDEEP STADE FINNS DET EN GROTTA NÄR DEN ÄR FUUL AV VATTEN SÅ SKA DU SURFA I OLIKA GROOTOR :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) ovanför mossdeep finns en grotta, du ska vara där när det inte finns nåt vatten där(det ändras typ, var tredje timme). gå tills du ser en gubbe, han är i en mindre grotta (inte gammelgubben) och han ska ge dig ett focus band (tror jag) gå till höger tills du kommer fram till en sten, använd strength och flytta den. gå neråt, in genom dörren. woila! du är i shoal caves egen ice path! där finns TM 40 hail(tror jag) det finns en annan item också, typ en ultra ball. det kan vara svårt att ta sig fram på grund av is golvet, men försök! snorunt finns bara där det inte är is, och den är ganska ovanlig, men det fixar du! :lol: Redigerat 6 Januari 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berra_66 Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 man får ta och tacka så jätte mkt dåå!!:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg