Hammmar Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) EDITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtt Redigerat 5 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Firefox kostar inte... Du kan ladda ner den senaste versionen gratis här; http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=12790&t=195 Det är Mozilla Firefox 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Firefox kostar inte... Du kan ladda ner den senaste versionen gratis här; http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=12790&t=195 Det är Mozilla Firefox 1.5 jaaaa... jag vet men jag svarade på fel fråga !!! SRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Aha ^^' Okej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 JAG ANVENDER OPERA. :cool: Den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Kan jag inte säja! ;) för fire fox e bättre på alla sett bara att den har sina svagheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag använder internet explorer och den funkar ju men den är rätt så dålig fast det duger åt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 e nöjd med internet explorer, orka byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag är ju som sagt nöjd med Firefox, fast den kan inte läsa av vissa sidor som kan vara störande. Måste då använda IE.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Just nu använder jag internet explorer, men jag ska nog skaffa firefox, har haft det förut, och det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 verkar som firefox är bäst.... ska skaffa det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Firefox lungt, och fixa temat som heter littlefox också: https://addons.mozilla.org/themes/moreinfo....numpg=10&id=307 man får jätte mycket plats då. Redigerat 7 Januari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.