allest4 Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) :P shuue :P asså jag behöver hjälp av er o det e att jag ska köpa ett spel snart fast inte så dyrt :visslar: kan ni säja några spel ni tycker jag ska köpa :P jag gillar äventyr,action,strategi Redigerat 4 Januari 2006 av allest4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag tror att det är värt att köpa True Crime: NY. Jag ska troligen köpa det. O så kan du köpa Gta Sa, de oxå häftigt. Du kan ju motivera din fråga genom att säga vad sorts spel du gillar annars.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Själv kan jag tipsa dig om Fahrenheit. Ett riktigt skönt Rpg spel med en riktig intressant story och spelsätt. Grafiken är inte dålig den heller men jag tycker att den skulle ha kunnat blivit bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Gta san andreas kostar 300 begagnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Gta san andreas kostar 300 begagnat Sa kostar 300 nytt. Priset har sänks så mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Gta san andreas kostar 300 begagnat va! kostar det bara 300 nytt, för någon vecka sen kostade de typ 599:- på game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Gta san andreas kostar 300 begagnat Öhh? Någon vecka sen? Va?Typ några månader sen menar du! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 köp tekken 5 lr nåt liknanded! ^^ GTA:SA dominerar JUH! den eager! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Gta san andreas kostar 300 begagnat kanske 1 månad sen, min kompis köpte de typ för 1 månad sen de kostade 599:- tror jag. Redigerat 5 Januari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Att köpa spel på Game är att kasta pengarna i sjön. Men om du nu vill ha ett bra spel med bra pris så besök http://www.pricerunner.se Den sidan är ett steg innan man verkligen ska köpa det man ska köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 :D det gör inget jag har köpt gta san andreas :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg