rawand Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Värför kan jag inte ge zink protein iron eller något annat till sceptile jag kan bara ge den pp up :unsure: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Det är bara speciella grejer man kan ge till olika pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Ok :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Vadå, vad menar du? Menar du Use eller Give? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Man kan inte använda hur många zink,protein, ppup osv som helst på samma pokemon. Vet inte hur många det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Man kan bara använda mediciner sju ggr. Sen kan man inte ge den mer medicin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) Jag mennar use men jag har inte gjet den nångån det här är det första gången jag testar. Men vem bryr sig om det när jag och min kompiss har fångat det idag. Redigerat 5 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 man måste trycka på give inte use! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Nej, man kan också trycka på Use. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Om den är i för hög lv. så går det inte.......Vilken lv. är den i? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det gick för mig. Min var i Lv 100 och det gick att ge den medicin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 MIn är på level 75 jag kan bara ge den pp up. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg