Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Har du gett den mediciner förut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Det var konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Ja, ett svårt fall...Ett svårt fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 man kan ge en pokemon tio vitaminer totalt. du har inte bytt den? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Detta var ett svårt fall,dektetiven FisharMario undersöker Pokemonen och får se lite smulor,jag tar och äter upp dem.Sen kollar jag vidare. Vad är det för Pokemon?Jag undrar om inte man bara kan ge det till icke-legendariska.Jag vet inte,men jag gissar att det är så.Annars om det är en icke-legendarisk är det här jätte mysko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 konstigt? mycket konstigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Borde gå., jag är bara nybörjare. har bara Leaf Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) MIn är på level 75 jag kan bara ge den pp up. :( man kan inte använda många medicinerom du kanske har en pokemon som slås välgigt dåligt kan du höja attack konstigit ska hämta en rayquaza dr.rahyquaza undersöker haha Redigerat 26 Februari 2006 av rayquaza_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Tack allihopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg