Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Nej, inte den heller. Bara på den Japanska Versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har sett hemsidan av japanska versonen man kan se alla karaktär fatta nån gång gör inte så många inlägg om tails o sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jo man kan få sonic och tails för det kommer super smas bros melee 2 till sverige i år och då kan man får sonic och tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jo man kan få sonic och tails för det kommer super smas bros melee 2 till sverige i år och då kan man får sonic och tails Det kommer inget nytt Super Smash Bros Melee!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 joo den kallas tvåan men den kommer till pal version asso den som det har i japan nu med sonic och tails så den kommer i år asso till pal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 wow ska ssbm 2 komma då kanske jag tror på er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 joo den kallas tvåan men den kommer till pal version asso den som det har i japan nu med sonic och tails så den kommer i år asso till pal Hur vet du att den kommer just i år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 den stod i en speltidning med namnet club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Okej! Men har du bevis på det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 den stod i en speltidning med namnet club nintendo http://www.nintendo.se/product/future.asp?...5&subid=15&id=7 jag kan inte se SSBM 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 allstå den heter inte supersmash bros melee men den kallas så asso det e bara den japanska versionen som kommer med pal version asso med sonic och tails jag e inte helt säker att det just var den tidningen men jag har både läst i tidning och frågat mina freak kompisar så det ska stämma jag har inga bevis men det ska vara sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Kan nån be admin att ta bort det sonic fusket med hälsningar från mig. Min dator är så ***la seg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg