Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 :S har suttit å spelat Gta:Lca ett bra tag nu. nåra timmar, Från 38% till 51% Avklarat. å skulle precis spara, å precis när jag kom till huset på Staunton island så Hängde sig allt!. det bara stannade å efter 10 sek så blev det svart. å så startae ajg det, så startade den om spelet!:.. Så Jäkla jobbigt.. det går itne på nått sätt att få tillbaka det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Få tillbaka? Menar du att gå tillbaka där du var? Ifall du inte har sparat den då är jag rätt säker på att du måste börja om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hmm okej:s.. Jobbigt läge, för jag hade kommit så långt:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Klarade du allting på en dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 vaddå på en dag?.. det va inte så svårt.. haha.. men jag kommade till nyss. det va 48% :P Men ändå det va ett jäkla görande, det va svåra uoodrag å så:S.. men ja jag klarde allt på en dag.. det tog kanske 5 - 8 timamr eller nått ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hade du sparat förut,alltså före detta hände? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 ja, vad annars. men sen lixom, jag sparar inte direkt efter jag har gjort varenda upp drag, utan kanske sparar när jag känner för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 a va jobigt samma hände mej fast på dator när det blev strömav brot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 haha, jo då blir man lack:P.. hehe.. men jag hade spelat så långt.. å sen när jag började spela igen, så va allt borta, gjorde de 10 uppdragen igen å la märke till att det va på det sita uppdraget jag var pås:S.. så då blev man mer lack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg