BlipBlopBlod Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Hallo Hur fuskar man på Blip Blop ? Nån som kan förklara i detaljer ? TAcK ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Eftersom att du heter BlipBlopBlod här, är nykomling och ställer en fråga om Blip Blop drar jag förhastade slutsatser och tror att du blev medlem endast för att ställa denna fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlipBlopBlod Skrivet 5 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Eftersom att du heter BlipBlopBlod här, är nykomling och ställer en fråga om Blip Blop drar jag förhastade slutsatser och tror att du blev medlem endast för att ställa denna fråga... Det är inte svaret ja e ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Är inte Blip Blop ett webspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 just det! forklara gerna det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 får man fråga va de e?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlipBlopBlod Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Walker.. walk away ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 men kan du svara om det är ett online spel? Om det är det så kan du inte fuska å de kan du nog räkna ut själv eftersom det antagligen e blips egna spel då å ja tror inte dom gör fusk till spelet.. Notera att ja bara har skrivit vad jag tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Om vi nu antar att det du säger är sant. Då eftersom att blip inte gör fusk till sina spel, så gissar jag på att han vill ha "hacks" till spelet villket är olagligt om det nu är ett onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlipBlopBlod Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Nej det är inte ett online spel. Det är ett roligt plattforms spel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.