wex Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag har nyss börjat och klarade första banan, sen kom jag till någon tränings bana jag har klarat dit man ska skjuta sönder lådor i träningsbanan.. jag förstår inte hur man ska skjuta sönder lådorna. Nån som kan testa med sitt x-box? i sen skriva hur man gör=) Tack/jonte PS Jag har just fått x-box/spel inte så skoj o sitta fast PS blink.gif blink.gif hjälp james bond!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vad heter dit james bond spel jag har klarat jete monga james bond spel jag kanse kan hjälpa dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vad heter dit james bond spel jag har klarat jete monga james bond spel jag kanse kan hjälpa dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det låter som everytihng or nothing det har jag varvat du ska byta vapen sen istället för att trycka a ska du sikta o skjuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg