cs87 Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag har laddat ner dem och instalerat dem men det går inte adda dom sen (steam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 finns det botar till steam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad är botarna för not om du säger det kanske jag kan hjälpa dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cs87 Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det är podbot 2.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Okej tyvär då kan jag inte hjälpa dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har svarat på en sådan här tidigare!du har förmodligen 1.6 på steam,och dom har inte gjort en bot till 1.6,dock funkar den till 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 mad_doc, Där har du fel man kan visst köra botar på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 hurdå?förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 mad_doc, jag installerade dom i Steam folder kommer ej ihåg vart i den då körde jag 1,6 med bots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mad_doc Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 coolt!men jag läste att nån snubbe som hette typ"Sköld paddan"håller på med en,men skriv hur du gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MSG Jag tror inte på dig det låter ganska lång synt. De som har gjort Pod-Bot kollar nog ifall de fungerar på 1.6. Men det fanns bots till 1.6b alltså betan som inte var klar. Hoppas at du förstår vad jag menar. För det du skrev var inte antagligen inte sannt. Som sagt fungerar bara Pod-Bot till 1.5. Men det kommer kanske lite senare bots till 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Splash Damage, hmm... Jag vet att det funkar och jag är SU i steam teamet x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.