neVah Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Ok men gameboy color har ju så dålig grafik jag fattar inte hur man orkar!1 så hade du inte sagt för "några" år sen när gameboy kom ut... Redigerat 6 Mars 2006 av Quaked_Ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? svaret är väldigt lätt... KANSKE för att vissa har det??? är det inte så... jo? så varför frågar du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 haha bra svar Walker!... :D men man kanske nöjer sig med det och orkar inte slösa pengar när man redan är nöjd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag undrar varför man frortfarande har Gameboy??? man kan inte sälja det längre...jo för 100 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Måste allt ha otroligt bra grafik för att det ska vara roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag har Ruby och Röd men röd är roligare, alla Pokemon ser verkligare ut, storyn är bättre, osv. Det är inte så komplicerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ok men gameboy color har ju så dålig grafik jag fattar inte hur man orkar!1 så hade du inte sagt för 20 år sen när gameboy kom ut... <{POST_SNAPBACK}> Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Måste allt ha otroligt bra grafik för att det ska vara roligt? nej för annars så kör man inte pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag har GameBoy Color för PSP eller GBA inte fanns då jag köpte mitt Color, sen har jag inte orkat bry mig om att köpa något nytt eftersom jag är pank 24/7. Samma här :D Använder mitt Game Boy Color någon enstaka gång, typ när jag är borta hos någon släktning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det är dålöigt det görs inga nya spel till det inte för att jag har det men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) I torsdags köpte jag ett begagnat spel som är ca 12 år gammalt så jag har plockat fram min gamla gameboy pocket (min första gameboy) och håller på att spela de :P och förresten så tycker jag inte att det passsar med färg för ett sånt spel Redigerat 12 Mars 2006 av Svedda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 :evil: hur kan man inte tycka att det kul alla som tycker om game boy räker up en hand upps mitt fel skriv att dett är kul istälet game boy äger :lol: :cool: (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg