Cyper Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Bara att gå dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Skolan suger...särskilt högstadiet. Längtar tills man börjar gymnasiet Tycker du högstadiet är jobbigt så längtar du inte till gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Man går i skolan för att det ska bli helg, det har jag alltid sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 eller lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) eller lov. Exakt ! Man ska tänka positivt och att man är fem dagar ifrån helg ( Om man nu räknar från Måndag), positivt tänkande ! Redigerat 29 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag kan säga att om det inte fanns en enda sak som drev mig till skolan så skulle jag skita i den varje dag och den saken är att jag får träffa den jag gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Skola = Viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 lol.... det är inte så lätt när alla lärare och vissa elever är totala jäv*a misfoster. Och lärarna ger as dåliga betyg. :evil: :evil: :evil: :evil: HMMM::: proven är en 1/10 dela av våra betygg yngefär+ jag har fått vg på ALLA prov och inlämnings arbet jag någonsin har gjort i 8:an förutom 2. Då fick jag g+.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 man kan mest glida omkring tills man slutar 9an och ska börja på gymnasium då kan man börja anstränga sig mer för att få bättre betyg för det är ju då det börjar "gälla" ska man få ett jobb eller ska man bli en uteliggande lodis? det är bara att välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 lol.... det är inte så lätt när alla lärare och vissa elever är totala jäv*a misfoster. Och lärarna ger as dåliga betyg. :evil: :evil: :evil: :evil: Inte !1/10 ? Hur tänker du, vad skulle de övriga 9/10 vara då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Man får härda ut tills man gått ut skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.