Soadavatten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Är det någon som har läst boken Animorphs? Det är en jättebra bok som handlar om fem ungdomar som en dag på väg hem från gallerian genar över en övergiven byggarbetar plats. Just landar en utomjordisk andalit-prins vid Elfangor-Sirinal-Shamtul. Han berättar om utomjordingar som som ska invadera jorden. Utomjordingarna kallas idoiter. Han ger dom en förmåga. Förmågan att morfa. Att kopiera ett djurs DNA och sen bli det djuret. Man kan bli vilket djur som helst. Vilket som helst. Men det finns en hake. Om man stannar i en djurskepnad i mer en två timmar så fastnar man i det djuret. Han gav dom en gåva-och en förbannelse. Jag ger den 10/10 Personerna det handlar om: Cassie-djurexperten Jake-ledaren Marco-komikern Rachel-modetjejen+en amazonkrigare och Tobias-han som alltid tittar upp mot himlen och drömmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 borde ja veta va de e?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) nope, den har jag inte läst... Redigerat 6 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 det har ju kommit mer än 10 animorphs böcker! jag har läst: Kontroliten, Auktionen, Chocken och jag ska läsa Invasionen, den du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 det har ju kommit mer än 10 animorphs böcker! jag har läst: Kontroliten, Auktionen, Chocken och jag ska läsa Invasionen, den du snackar om. Jag har läst: 1.invasionen 3.aktionen 4.ropet 5.chocken 6.kontroliten 7.eliministern 9.högkvateret 10.androiden 11.illusionen 12.paniken 13.valet Jag har dom också. Jag har alltså 11 böcker. Dom äger verkligen :D På skissa & gissa(när man går in på fuska.se:s startsida så står det skissa & gissa nästan längst upp till höger)heter jag animorfen för jag är mest inne på skissa & gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 har läst alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 oookeeeeej :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 har oxå läst alla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 tycker ni dom är bra??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag känner igen namnet eftersom man fick välja en bok som hette så på engelska lektionen när man skulle läsa en bok på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 hm!coolt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 tycker ni dom är bra??? :blink: DÅ var dom bra... Nu läser jag om aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.