Hoppa till innehåll

Har Någon Läst Animorphs?


Soadavatten

Rekommendera inlägg

Är det någon som har läst boken Animorphs? Det är en jättebra bok som handlar om fem ungdomar som en dag på väg hem från gallerian genar över en övergiven byggarbetar plats. Just landar en utomjordisk andalit-prins vid Elfangor-Sirinal-Shamtul. Han berättar om utomjordingar som som ska invadera jorden. Utomjordingarna kallas idoiter. Han ger dom en förmåga. Förmågan att morfa. Att kopiera ett djurs DNA och sen bli det djuret. Man kan bli vilket djur som helst. Vilket som helst. Men det finns en hake. Om man stannar i en djurskepnad i mer en två timmar så fastnar man i det djuret. Han gav dom en gåva-och en förbannelse.

 

Jag ger den 10/10

 

Personerna det handlar om:

 

Cassie-djurexperten Jake-ledaren Marco-komikern Rachel-modetjejen+en amazonkrigare och Tobias-han som alltid tittar upp mot himlen och drömmer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det har ju kommit mer än 10 animorphs böcker!

jag har läst: Kontroliten, Auktionen, Chocken och jag ska läsa Invasionen, den du snackar om.

 

Jag har läst: 1.invasionen 3.aktionen 4.ropet 5.chocken 6.kontroliten 7.eliministern 9.högkvateret 10.androiden 11.illusionen 12.paniken 13.valet

 

Jag har dom också. Jag har alltså 11 böcker.

 

Dom äger verkligen :D

 

På skissa & gissa(när man går in på fuska.se:s startsida så står det skissa & gissa nästan längst upp till höger)heter jag animorfen för jag är mest inne på skissa & gissa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...