PussyCat Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 om du inte kommer förbi gubben köp en dricka till han i det stora varuhuset i celadon city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Simma till Cinnabar island och hämta nyckeln till gymmet i labbet där dom skapade Mewtwo :zzz: Kan inte simma hur får man surf minns inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Du ska längst in i Safari zoonen och in i huset, där får du Surf som pris för att vara första personen som hittat dit. PS.Det är i samma zoon som "gold teeth"(om du ger det till the warden får du HM 04 Strenght)DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 jag har fått gold theetmen en fråga: vem är the warden? Också jag minns inte i vilken zon jag hitta gold theet och så har jag varit där inne och letet typ 5gånger hittar det inte :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ok har fått strenght :) och surf och jag har simmat till den där grottan men jag hittar inte där inne och vad är dom stenarna till för jag knuffar ner dom i vattnet och en gång gjorde det så att jag kunde fånga Articuno men asså jag fattar inte vart jag ska hjälp tack :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klcnakcnqlon32 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Du har sagt att du har knuffat ner stenarna i hålet. Sedan då du gjort det, hoppar du ner i hålen sedan simmar du högst upp, där ska han stå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 På ett ställe har jag det och på det sättet kunde jag fånga Articuno men på ett annat ställe så har jag också knuffat ner stenar men då har dom kommit upp precis bakom mig när jag hoppar ner och då flyter jag med strömmen och åker ner längst ner i mitten och då kommer jag plötsligt till ett annat ställe där det inte är för stark ström men då kan jag bara simma till ett enda ställe och då måste jag välja om jag ska komma tillbaka till samma ställe hela tiden eller klätra upp för en stege. PUH... jobbit va :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Om du har fångat Articuno är du färdig i den grottan. Du ska till Cinnabar City, in i huset bredvid gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Säljer dom ännu pokemon yellow, jag trodde att dom bara sålde dom nya nu för tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 gå in i höghuset och hitta till högsta våmingen genom att hitta cardkey och hitta rätt teleport platta. klara din rival och sedan guvanni den högra va det för mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 för det första:vilket gym för det andra:kevve jag har redan kommit förbi det det här pokkemon gul Mîhker är gammalt det är min brorsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Om du flyger till första staden och simmar neråt kommer du till en stad på en ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg