Gäst Walker Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 ner jag spelar spelpo min laptop som bra processor och allt so hackar det! grrr! det finns sekert nogon enkel lossning som .......???? p.s. har inte ett svenskt tangentbord just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vilket spel är det? för är det typ css så kan det kanske vara för dåligt grafikkort..? testa att sänka upplösningen lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Om du har ett 32 mb grafikkort så har du inget val, du måste köpa ett nytt kort, 32 mb minne på kortet är helt enkelt skit klent för Counter-strike source. Laptop's brukar inte heller vara programerade för att spela på bra flyt, deras processor brukar vara gjorda för jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Du kanse har för dålig data, eller seg dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag skrev förfan att det var en BRA laptop segisar!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag skrev förfan att det var en BRA laptop segisar!? och bara för att du säger det behöver det inte vara det :bah: det kan oxo vara att du ska gå in i lägg till maskin vara och installera alla som har ett gult frågetecken I/på sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 mm en bra data säger mej väldigt mkt! <_< du kan ju förklara vad det är för grafikkort.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) en bra data kan vara en värdelös data, tror aldrig att jag har vart me om en laptop som aldrig har laggat när man kör Hl, Cs å sånna spel, det brukar väl oftast vara Grafik kortet, lr ram minnet som är för klent. för sånt brukar vara värdelösa på vissa laptops. vad äre det för märke/model? Redigerat 14 Januari 2006 av virrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ner jag spelar spelpo min laptop som bra processor och allt so hackar det! grrr! det finns sekert nogon enkel lossning som .......???? p.s. har inte ett svenskt tangentbord just nu Öö? om du kör me en laptop hur kan du då växla mellan oliga tangentbord?! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag skrev förfan att det var en BRA laptop segisar!? Vad är det för någon då? Hur mycket ramminne har du, vad för grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 låst tråden den som serr den tack... ffixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 vill gärna veta HUR bra den här datorn e först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg