bowserboy Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag har nu sett en trailer på spelet och jag tycker att detta ser ganska snyggt ut trailern finns på www.gametrailers.com om ni vill kika på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag hittade inte rätt... Vart ska man gå in någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag trodde man skulle gå in på "T", men jag hittade inget med Turtles där.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Nej, det gjore inte jag heller. Jag gick också in på "T". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 mm samma här bowserboy vart ska man ta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har nu sett en trailer på spelet och jag tycker att detta ser ganska snyggt ut trailern finns på www.gametrailers.com om ni vill kika på den. Deäta hur nästa gång, annars slutar det med att hela ämnet är fullt av en massa frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag har spelat demot på pc, riktigt kul faktisk!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Titta på te på t menyn där fins spelets tralier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 ja på TE ligger den nog,man får kolla lite noggrant,hittan inte själv första gången heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag hittade en trailer nu: http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_tmnt.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg