Foxyrock Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 :angry: min mp3 krånglar som fasen! när jag försöker lägga till en låt på den så står det: det går inte att kopiera låten. ta bort skrivskyddet eller använd en annan diskett...vad ska man göra åt det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Vad är det för märke? Är spelaren full? Blir det så med alla låtar? Går det att radera låtar från den? ------------ Obs! Vissa spelare är låsta för låtar som rippats med skydd. Om felet bara uppkommer av vissa låtar kan det vara det som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det funkar inte med nåra låtar. det gjorde det först men nu gör det inte det längre. jag har ingen aning om vad det e för märke. det står ingenting på den. bara mp3/wma player 512mb. den är inte ens nära på att vara full. ca 3/4 kvar. och ja, det går att radera låtar från den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Skicka ett e-mail till företaget o fråga dem, kanske kan dem ge ett svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 problemet e att det inte står vilket företag som gjort den!!!! man får den i en blå plastförpackning o det står typ bara mp3/wma player 512mb. den e helt silvrig. jag kan förklara hur den ser ut så kanske nån känner igen den....den är helt silvrig och en liten display med glänsigare silver runt där det står wma/mp3/voice recorder. och till höger om displayen sitter 2 knappar. en play/pause och en för röstinspelning. under play finns en knapp man kan vrida på och trycka in för menyer och till vänster om den sitter en hold knapp. headseatet kopplas in på ovansidan. o det står INGET om vilka som har gjort den. har kollat nogrant på både dator,spelare och förpackning. någon som känner igen den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Mysko...holdknappen kanske extraknäcker som skrivskydd ;) Nej..jag har ingen aning om vad felet är om de låtar som inte funkar nu, har fungerat förr. Om det aldrig hade fungerat hade det nog varit att spelarn inte pallar skyddade filer...isåfall hade det bara varit å använda dbPowerAmp och konvertera till oskyddade låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Men om du har köpt mp3:n då måste du väl veta vad det är för märke? O förresten: Kolla vad låten har för fil. Asså, kolla om de e t.ex. mp3 eller nåt sånt, för kanske din mp3 inte kan spela den sortens fil..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Mysko...holdknappen kanske extraknäcker som skrivskydd ;) Nej..jag har ingen aning om vad felet är om de låtar som inte funkar nu, har fungerat förr. Om det aldrig hade fungerat hade det nog varit att spelarn inte pallar skyddade filer...isåfall hade det bara varit å använda dbPowerAmp och konvertera till oskyddade låtar. o faan! du har rätt! :cool: holdknappen extraknäcker som skrivskydd. jag kom på att när det inte funkade var hold på och då testade jag utan. då funkar det. :D :D :D tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.