Hoppa till innehåll

Behöver Ett Nytt Pogram Som Jag Kan Göra Spel!

OmenChild

Rekommendera inlägg

Snälla jag och några kompisar håller på att göra ett spel i 3D grafik

:::Flash Trigger XL::: en mycket bättre version en Flash trigger men vi har ett rum med datorer sirka 13 st mm men datorerna gick sönder när blixten slog ner! <_< men nu funkar dom men allt ee raderat och vi minns inte vad vi hade för pogram så jag hoppas på att någon vet! Ett pogram som man kan göra 3D spel mm säj bara så kollar vi om det ee rätt! OBS! spelar ingen roll vad det kostar!

Redigerat av A_2004
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe...du kan ju sitta i C++ och köra med det där Alias Wavefront Maya eller vad de nu heter.

Tror man gör 3D i det...finns på alias.com

Har bara 3DGSA själv...och gamemaker, men det är ju totalt värdelöst. 3DGSA är riktigt bra..kanske inte är professionellt, men det har ju släppts en massa B-spel som gjorts i det...typ 3D Hunter, Bass Fishing osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

LoLoLoL!

Går ni verkligen på det här?!

Det är ju uppenbart att A_2004 ljuger...

Han vill bara veta program man kan göra 3d spel i så han kan göra en Flash Trigger kopia.

Och nu har jag ännu en gissning:

Eftersom han säger att det inte spelar någon roll vad det kostar, så tror jag att han laddar ner trial versionen av den och "crackar" den (han säger i "Profilinfo" att han är en höjdare i crack och att hans "jobb" är i ThePirateBay.

Och föresten A_2004, hur gammal är du? Typ 9-10 år?

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...