OmenChild Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) Snälla jag och några kompisar håller på att göra ett spel i 3D grafik :::Flash Trigger XL::: en mycket bättre version en Flash trigger men vi har ett rum med datorer sirka 13 st mm men datorerna gick sönder när blixten slog ner! <_< men nu funkar dom men allt ee raderat och vi minns inte vad vi hade för pogram så jag hoppas på att någon vet! Ett pogram som man kan göra 3D spel mm säj bara så kollar vi om det ee rätt! OBS! spelar ingen roll vad det kostar! Redigerat 6 Januari 2006 av A_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 fyyy f*n vad tööööligt..... nej tyvärr har inga program som tror ni använde´ jag kan bara skitprog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 A_2004 påminner mig om DomarN^ på fragbite .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Men snälla säj vilka pogra mni vet dom jag har skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 gamemaker lr rpgxp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 men åå lol lol som man kan göra Profsiga 3d spel spelar ingen roll vad det kostar eller hur svårt det ee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Hehe...du kan ju sitta i C++ och köra med det där Alias Wavefront Maya eller vad de nu heter. Tror man gör 3D i det...finns på alias.com Har bara 3DGSA själv...och gamemaker, men det är ju totalt värdelöst. 3DGSA är riktigt bra..kanske inte är professionellt, men det har ju släppts en massa B-spel som gjorts i det...typ 3D Hunter, Bass Fishing osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) LoLoLoL! Går ni verkligen på det här?! Det är ju uppenbart att A_2004 ljuger... Han vill bara veta program man kan göra 3d spel i så han kan göra en Flash Trigger kopia. Och nu har jag ännu en gissning: Eftersom han säger att det inte spelar någon roll vad det kostar, så tror jag att han laddar ner trial versionen av den och "crackar" den (han säger i "Profilinfo" att han är en höjdare i crack och att hans "jobb" är i ThePirateBay. Och föresten A_2004, hur gammal är du? Typ 9-10 år? Redigerat 8 Januari 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nej det menar du inte mega han mytar värre än en på FB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Göra proffsiga så du kan göra 3dspel? Då får du göra grafiken själv, i t.ex Maya eller Cinema 4D som Jokinen sa. Och koda i c++. :<. Finns nog inga program som man bara kan göra ett 3dspel sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 3d Studio Max har dom gjort Iceage o dom filmerna i.. prova de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 gamemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.