lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Tycker ni eye toy är bra eller bara skräp??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag har eye toy 2 tycker det kan vara rätt roligt o man kör flera spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag köpte förut eye toy o det var rätt så roligt från början men sen blev det tråkigt men annars om du vill köpa det fast då ska du köpa den och ett annat spel för om du har bara den då kommer det bli tråkigt senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag tycker att de är ganska roliga. men de kan bli tråkiga efter ett tag kan jag tänka mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Det ger en motion så det är rätt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag tycker att om man har kört det ett par ggr så blir det tråkigt.. Förresten det roligaste me de e att man kan spela in film.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag fick trean och trötnade ganska snabbt men det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 haha, ja för de som spelar mycket dator och tv spel så är det bra för de får ju lite motion :lol: haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg