Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur gör man när man är där uppe och ska svinga sig med kedjan och hoppa till repet,för jag liksom hoppar alltid fel eller hamnar på spikarna?!

post-14798-1136590367_thumb.jpg

Skrivet

Fattar noll vart du är, din beskrivning finns det 10000000 ställen som man gör ungefär samma sa <_< k, försök föklara bättre så kanske du får ett svar :D

Skrivet

Men de är där man ska döda nån vakt som vaktar en typ sand of gates eller nåt sen efter de så vrider man upp en stor port där man ska rida häst och vagn för första gången,sen efter de så blir man mörka prinsen! :huh: ;)

• 3 veckor senare...
Gäst dragonius
Skrivet (redigerat)

det finns inte sandgate där, det finns bara vakter och för att vrida upp porten så måste du upp på en påle sen måste du svinga upp till en spake som sitter fast på väggen sen efter det öppnas porten.

Redigerat av dragonius
Skrivet

Men hur kan du fastna på det där spelet :blink: Det är ju inga grejer man fastnar på mer en bossarna på. Men men. Har du provat att hoppa sen trycka på trekant då? vet inet om jag fattar rätt men menar du om man hoppar från stolpen till repet?

Skrivet

Nej man står på en plattform typ så ska man springa på vägen sen trycka på triangel så man svingar sig sen trycka på x så man hoppar till ett rep men jag missar alltid eller ramlar ner! :cry: ;)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...