oddy Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Ja är det någon som vill spela med mej jag heter 0ddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag vill nog vara med, jag heter kraden555 i AoE2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej ska bara bara hämta ip adressen vet du några mer som har tid att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nä men förr så hade jag en turnering så det kanske finns några online som kan komma,ka kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej ska gör en host så länge här är ip adressen p-rc7ls59udwmwq85.228.143.255 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag hittar den inte!!!!hur ska man göra??beskriv ordentiligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej ska försöka du klickar på multiplayer och så står det join create och en massa skit och så står det någonting i stil med internet ip anslutning för direct play den ska du ta och skriva in ip adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag gör så men det funkar ändå inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej men testa att klicka på den första och sen show games och så klickar du på någon som ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 det funkar inte....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 JAg lägger in några datorstyrda spelare om vi bra blir två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej men kom det upp några servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.