kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nej-.-jag är på det 3:dje alternativet 1. jag klickar på "show games" 2. jag skriver in "p-rc7ls59udwmwq85.228.143.255" i rutan som kommer upp 3. jag klickar på "OK" 4. rutan stängs ned och inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Okej testa att trycka på den första och sen show games så får vi se ifall det händer något. Om jag ändå hade en manual spelet är inte nedladdat det är bara inte mitt lånar det och fic k inte med manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 nope....inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Men testa och gör en du då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 jag kan nog vara med ska se fall jag hittar spelet har det någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 är det bara aoe 2 inga expansioner lr nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Okej vad kul. Redigerat 7 Januari 2006 av oddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 När ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Adda mej på msn [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.