rein1 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Vilket tycker du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 WoW kommer snart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Guild wars tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Inget spel klår WOW! Man tröttnar aldrig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Counter-Strike såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 PE, CS, WoW, GW är alla bra spel men jag är 99.8% säker på att det finns bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 swat 4 är kul och gta spelen fast man tröttnar ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 finns många bra.. men spel som jag gillar är red alert 2 yuris revenge.. slaget om midgård.. och ett par till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Monkey Island 3 : The Curse of Monkey Island Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 PE, CS, WoW, GW är alla bra spel men jag är 99.8% säker på att det finns bättre. kunde inta sagt det bättr själv...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 WoW + City of Heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Alla har sina egna åsikter. Jag kan tycka att CS är Världen's bästa spel och Online Spel. Puck0 kan tycka att WoW är Världen's bästa spel och Online spel. Ingen kan säga att CS är bättre än WoW. Alla har sina egna åsikter och man kan inte tvinga dom att tycka att CS är bättre än WoW. //Darwin2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.