puma12 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Jag är på uppdraget när man ska gå med i det där gänget när man ska tatuera en spindel på bröstet, men det har jag gjort, men nu säger han : Dude you´ve learned allthe styles but you still need to make a graphic thatuses them all. vad menar han med det? Redigerat 8 Januari 2006 av puma12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 du ska göra en "Tag" med alla styles i, själv har jag 2 flammor, ett NS öga och en cool ram med ett genomskinligt ? det kan du använda eller så gör du en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ok ;) Tack :D Fattar ändå inte :S hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ta alla stilar bara i en tag.. Hollywood, los angeles och alla andra städer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 ok, Hollywood, los angeles och alla andra städer? ska jag åka till alla såna där spray ställen å fixa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carder Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 jag har också fastnat där jag fattar inte vad han menar att ma nska snvända för tags hur ser dom ut och hur vet man att det är tex hollywood style?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Exakt, fattar NADA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carder Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 åååh hur ska man veta vad som är hollywood style och vad som inte är det det står ju inte precis tror jag nån som kan hjälpa till ? hur vet man vilka som är de rätta stylerna och vart hittar man dom på throw ups eller stencils elr nåt annat snälla säg............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg