unix Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) NÖRD.bmpHejsan. Den hära killen är den största nörden jag har sett! Han heter: Eris* Och jag heter ESSIEN Kolla här: Redigerat 13 September 2007 av RsMaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SwE:E.T Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 HAHA LOL!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jösses han var bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Asså, det är ju inte normalt! Han är ju beroende... Borde skickas till ett vårdhem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ja trodde de va fejk först men de verkar ganska troligt me hans deaths alltså han har typ dött var 4round Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag ser inte riktigt hur många deaths han har ? ser nån det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Men lol, det är fejk, kolla på alla andra spelare och se hur många gånger dem har dött, totalt blir det inte 1008. Jag dödade en gång 245 styck i fy_iceworld, fast alla var noobs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Men lol, det är fejk, kolla på alla andra spelare och se hur många gånger dem har dött, totalt blir det inte 1008. Jag dödade en gång 245 styck i fy_iceworld, fast alla var noobs :P Det behöver inte vara fejk för det :)Det kanske är några som dödat han och leftat gamet? Men om man har en sådan score så är man beroende av det, inte bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 ja, de kan ha leftat å kommit in nya,.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 lol vilken cs nörd hoppas du inte e sån puck0 ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Varför är det fejk, om det inte finns någon tid tills nästa bana är det inte helt omöjligt, han kanske har suttit i några timmar, men endå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Det är ju poolday:P Man får ju 6-7 frags i minuten. Om vi säger att han har gjort 7 frags i minuten så får han 60*7 =420 frags i timmen * 2 = 840 frags på 2 timmar. och resten räknar man manuellt 160/7 = ~27 så han har spelat 2h och 27 minuter. Så mycket gånger två spelar jag om dagen :P men det är nog lite less att spela 2h 27min Public utan att vila. Kan ha räknat fel, är trött :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg