Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vilka tycker iron maiden är bra skriv inte här om ni tycker de är dåliga vilken är den bästa låten? vilken är den bästa skivan? själv tycker jag wratchild och paschendale är bäst dance of death är den bästa skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jah ar ingen skiva me iron maiden men jag tycker att the fallen angel e den bästa låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 fast jag tycker att "heaven can wait" (live) är också j*vligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Dem bästa Maiden låtarna: Rain maker Aces high Flight of icarus paschendale the trooper Alexander the great Bästa skivan: Rock in rio Dance of death.. Jag själv tycker att dem äger! är så j*vla bra!! :P ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Dem bästa Maiden låtarna: Rain maker Aces high Flight of icarus paschendale the trooper Alexander the great Bästa skivan: Rock in rio Dance of death.. Jag själv tycker att dem äger! är så j*vla bra!! :P ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." mm de är jäkligt bra fast nu börjar de bli rätt så gamla fast jag har inte så supermånga skivor än men ska köpa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 heaven can wait är bara bäst live(speciellt på ett fullsatt stockholm stadion)run to the hills och 2 minutes to midnight är bäst och killers är bästa skivan......har 17 skivor med dom*stolt* :D :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min kompis har alla skivor.. han är lite Maiden - f*n.. :P ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 mm men det blir ganska många skivor att lyssna på om man har alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 vad menar du? ____________________________________ Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 vad menar du? ____________________________________ Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre.... ja Iron Maiden har ju gjort många skivor med ganska många och långa låtar så det blir ju ganska mycket musik om man har alla deras skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Rock in rio RULES :!: :!: :!: :new_2gunsfiring_v1: :1_gryfire: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jo det gör det faktiskt, kollade på den konserten å för f*n vilket drag! :) ____________________________________ "Det ser mörkt ut på kameruns lagledarbänk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.