Cyper Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vem e det då som brukar sitta i en rullstol vid Fisher´s Lagoon när det regnar o vem e de som brukar vara i stugan där o säger; "I´m gonna kill you.." Va säger du nu då?? <_< Just det bilder men inga filmer! Det enda du behöver göra är att ta ett kort I stugan och sedan andvända photoshop, eller kanske bara paint sen har du en bra fake bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Vem e det då som brukar sitta i en rullstol vid Fisher´s Lagoon när det regnar o vem e de som brukar vara i stugan där o säger; "I´m gonna kill you.." Va säger du nu då?? <_< Ja, jag tror inte heller att L-face finns, men zombin finns. Det har jag sett själv. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 hrm,hrm ! här står jag och berättar och visar ÄKTA foton på en zombie eller skellett som det var då och ni snackar om att de inte finns.. kolla på övernaturliga saker har plåtat och skickad den där kan berätta hur det var. mm jag letade efter Leatherface som alla snacka om för att se om han finns sen såg jag en man på gatan så jag gick ut för o slå ner han så gjorde han moststånd så jag tog upp en uzi o pepprade han men han dog inte så jag fatatde att han var övernaturlig så jag plåta han Sen gick jag över till o slakta han så jag tog bilen och körde över han ( efter att jag har försökt ett antal gånger) sen när han var under bilen tog jag upp bazookan och sköt bilgen så den sprängdes så då skulle han där under förmodligen va död så jag puttade iväg bilen med att springa på den förr o se om han var död men han levde så jag sköt han som in i h*lvete med bazookan så dog han inte så tog typ 20 detonationsbomber och detonera så sprängde den ihjäl honom men sen kom han springande som en huligan efter mig men han såg ut som en skelett man såg hans revben och ena benet var skelett utan kött,skinn, blod eller sån så de var läskigt mn jag plåta han för å visa de sen tlekte jag med honom lite med o skjuta honom o sånt sen till slut sköt jag honom med stirdsflygplan så han föll ner i havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 hrm,hrm ! här står jag och berättar och visar ÄKTA foton på en zombie eller skellett som det var då och ni snackar om att de inte finns.. kolla på övernaturliga saker har plåtat och skickad den där kan berätta hur det var. mm jag letade efter Leatherface som alla snacka om för att se om han finns sen såg jag en man på gatan så jag gick ut för o slå ner han så gjorde han moststånd så jag tog upp en uzi o pepprade han men han dog inte så jag fatatde att han var övernaturlig så jag plåta han Sen gick jag över till o slakta han så jag tog bilen och körde över han ( efter att jag har försökt ett antal gånger) sen när han var under bilen tog jag upp bazookan och sköt bilgen så den sprängdes så då skulle han där under förmodligen va död så jag puttade iväg bilen med att springa på den förr o se om han var död men han levde så jag sköt han som in i h*lvete med bazookan så dog han inte så tog typ 20 detonationsbomber och detonera så sprängde den ihjäl honom men sen kom han springande som en huligan efter mig men han såg ut som en skelett man såg hans revben och ena benet var skelett utan kött,skinn, blod eller sån så de var läskigt mn jag plåta han för å visa de sen tlekte jag med honom lite med o skjuta honom o sånt sen till slut sköt jag honom med stirdsflygplan så han föll ner i havet Dagens skämt! Hahahahaha!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg