Maestro Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hej hoppas nån mer har sett det ? En liten kort vit gubbe åker runt på en moped och skriker men man hör inte vad han säger bara massa oväsen han är helt galen sen åker han in i skogen och försvinner när gryningen kommer. Han åker runt vid Bayside Marina på vägarna runt där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Bayside,ligger den i San Fierro? Jag har iallafall ladrid sett den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maestro Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nej de ligger norr om San Fierro man åker över bron mot Las Venturas ön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Menar du att han åker på motorvägen eller i byn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Hej hoppas nån mer har sett det ? En liten kort vit gubbe åker runt på en moped och skriker men man hör inte vad han säger bara massa oväsen han är helt galen sen åker han in i skogen och försvinner när gryningen kommer. Han åker runt vid Bayside Marina på vägarna runt där! Fotgängare kan inte köra ut I skogen. Alltså ljuger du, alltså är tråden onödig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Var inte så negativ hela tiden Cyper! och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare har iallafall sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet när det åskar och det skall vara typ natt mörkt iallafall och sen typ hör man skrikande människor som när dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls) och vi försökte döda den men var ganska segt för att dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den. ( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Ja, helt rätt. Cyper e så j***a negativ hela tiden. <_< Förresten.. Var är detta "teleskop", där du har sett denna Bigfoot? Vill själv gå o leta i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Var inte så negativ hela tiden Cyper! och förresten så ryktena om L-face o dom e faktist sanna min polare har iallafall sett Bigfoot iallafall typ enn björn som står på två ben och ser ut som Bigfoot helt enkelt jag var med han och den är uppe vid de där bergen där vid teleskåpet när det åskar och det skall vara typ natt mörkt iallafall och sen typ hör man skrikande människor som när dom blir anfallna av mig typ när man hört de så skall man gå upp högst upp i bergen (Oops flygplan kraschar ofta där) sen ser man typ en springande Bigfoot (som liknar typ en björn på två ben och har vit päls) och vi försökte döda den men var ganska segt för att dens skrik var jobbigt den skrek som en huligan och sprang mot en och typ tog halva livet för varje slag. därför var jag tvungen o göra livfusk väldigt mycket men när den väl var död försökte vi plåta att vi dödade den men så försvann den. ( vi hann ej plååta den levande då skulle den döda oss) Negativ? :lol: Vad ska jag säga när folk ljuger då? Bigfoot finns inte eftersom *R själv har bekräftat det så du och din kompis ljuger. Och att sitta och lyssna på en dåre som dig är bara dumt. Jag lovar till 100% att ingen här kommer att hitta bigfoot eftersom han inte finns med I spelet. Han finns I fantasierna men inte I spelet. Men leta på, dock utan resultat. Redigerat 21 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Men kan du säga vad berget heter?? Hur f*an ska jag veta vilket berg du snackar om?! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Spelar ingen roll. Han ljuger endå. Bigfoot finns inte. Finns inte heller någon med moped som kör runt I skogen. Pedtrains I SA är inställda att köra på specilla vägar och kan inte köra runt I skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 där vid bergen där en massa folk har picknick där skall du höra människor skrika som huliganer sen går du in i skogen efter de så kommer Bigfoot där som en luns och försöker döda dig Hmm.. kanske det.. ;) Men vill ändå fatta vad han snckar om, vet du.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg