Red_fox2 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Asså hur ska jag göra så att andra ska kunna se vad jag spelar i windows media player? Jag har fyllt i den där saken i msn,men det funkar ändå inte Å efter att jag har laddadt ner den nyaste uppdatteringen som kom så brukar skiten logga ut rätt som det är för mig....det enda bra hitills är väll att nu funkar det för mig att köra cs å ändå kunna skriva te polarna Citera
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Du klickar på Windos Media Player-->vertyg-->plug-in program o aktiverar MSN musik plug-in, o aktiverar i msn oxå så ska de funka. Citera
unix Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Du klickar på Windos Media Player-->vertyg-->plug-in program o aktiverar MSN musik plug-in, o aktiverar i msn oxå så ska de funka. Gör precis som han säger =) Citera
-=:LoBo:=- Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 Tack det funkade för mig :P :cool: Citera
cola Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 när det inte funkade för mejbytte ja till itunes Citera
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 när det inte funkade för mejbytte ja till itunes Menar du att du byta Media Player till Itunes eller? Citera
0000 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Skrivet 14 Januari 2006 Konstigt att det inte funkar för er :S Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.