Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 http://www.gamesekai.com/extras/wallpaper/...rShadow-800.jpg En bild länk. Hyper Shadow Och Super Sonic. det e dom som man e på FinalHazard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Tycker att det är dåligt att dom har tagit bort supersonic ur spelen.. alltså så att man inte kan bli honom fritt. Sista bossen bara lixom.. Jag har alla 180 embelm :) Jag fick green hill zone i 3D då :)WIEEEEEEE! Det sista jag hade kvar att göra var att få all-A-rank tog ett tag men denna helg satsade jag hårt! och med resultat :) Jag har 174 emblem skulle jag tro... Hur tar man dom 2 sista chao emblemen?Dom där all A rank är ju inte mer än lite svåra vissa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Du har väll 6 kvar inte 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipson Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har också redan varvat det men... jag håller på med mina bäbisar(chaos) :D så....lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Chaos är för sjutton ingen bäbis. Jaha du menar Chao(s) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg