The_Dark_Skywalker Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Hej jag har svårt att klara Tantive IV på campang banan för jag hittar inte leia kan nån säg vart hon är :huh: PS det e 2:an jag menar :kung: Redigerat 9 Januari 2006 av The_Dark_Skywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hon är ¨på samma ställe som hon träffar C3po i filmen. ;) Iaf så ska du gå till den delen där det är en liten trång gång med gråa järn väggar. Antingen norra eller södra delen av banan, tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Dark_Skywalker Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hon är ¨på samma ställe som hon träffar C3po i filmen. ;) Iaf så ska du gå till den delen där det är en liten trång gång med gråa järn väggar. Antingen norra eller södra delen av banan, tror jag det är. vem e c3po.....(har sett alla filmer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Den guldiga diplomatroboten som är kompis med R2D2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickan Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 sitter fast på den banan jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.