abbe555 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 B) jag som har gjort sidan är inte så bra men har klarar leaf-green och har bra pokemon men jag vill fråga och få svar och ni kan svara eller fråga för alla kan komma in till mitt forum och fråga och svara :cool: :D här jag är abbe555! men hur kommer man till island 8 och island9 men bli inte arga för att många har frågat men jag vill ha det utan att lbi medlem i NC eller CN för det kostar och jag vill ha det gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Det går inte att komma till Navel Rock och Birth Island om du inte skickar in till CN. Tyvärr! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Du kan använda AR eller Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Ja, men de förstör spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
abbe555 Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 vem är er favorit pokemon och bästa :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg