Foxyrock Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nån som vill gå med i ett helsvenskt guild? elite sweden heter vi och vi tar emot ALLA svenskar på daggerspine. jag är inte guild master men jag var med när vi startade det och är kompis med guild mastern både på riktigt och på WoW så jag kan enkelt få in er. bara o säga till honom. säg erat WoW namn på nån gubbe på servern daggerspine om ni vill gå med. eller kontakta mig på WoW så kanske ni kommer med snabbare. jag heter Thetomte på WoW. era kompisar är också välkommna^^^! ända kravet är att ni är svenskar och snälla inget onödigt som t ex: din guild är noobig! det är onödigt o göra en svensk guild till! o s v, o s v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Hur ser eran tabbard ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 hehe...jag skäms lite för den. den är mörkrosa med vita vanliga sträck och en vit snöflinga. men jag samlar ihop 10 guld nu som jag ska ge till guildmastern så han kan göra en blågul tabard :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 nu har vi en blå-gul tabard med blå bakgrund,gula ränder och 2 gula lejon i mitten. skitsnygg. säg till om ni vill gå med eller fråga mig på wow. PS: nu har vi höjt kraven så man måste vara lvl 20 eller mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg