kraden555 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 som sagt så letar jag efter en låt jag har hört i Tony Hawk's underground, som går ungefär såhär: There is a black ground over this house, thats bin(?) around for three yerars now men jag vet ej vad bandet heter som synd är....men om någon vet vad det är så är jag väldigt tacksam....OCH såklart så får den 100 FM Citera
Dysfunction Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Skrivet 12 Januari 2006 Det låter som Less Than Jake - That's Why They Call It A Union There's a black cloud over this house That's been around for three years now There's a thunderstorm in sight And it wont go away, no it wont go away That's why they call it a union Citera
Brongatonga Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Skrivet 12 Januari 2006 På Underground 2 kan man ju gå in och se vad alla låtar heter kanske inte går på ettan. kör ett Freegame och Tryck options och sen Music kanske funkar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.